RSS
DevArt
"Maka berlumba-lumbalah engkau sekalian untuk mengerjakan berbagai kebaikan."
(al-Baqarah, 2 : 148)
..:: ما أحلى الدين الإسلامي ::..

Pelancaran blog: "Indahnya Islam"


15/10/2010 dengan rasminya laman blog ini dilancarkan.Dengan menampilkan satu pendekatan yang menarik,ilmiah,dan bermanfaat,diharapkan usaha murni ini sentiasa diberkati Allah s.w.t..
Kenapa dinamakan indahnya islam?
Hakikatnya kembali kepada fitrah.Islam itu indah.Baik dari segi teori mahupun praktikal,luaran mahupun dalaman,jasad mahupun roh.Dengan memvariasikan dalam menyebarluaskankan islam,agama bukan lagi satu bebanan,walhal telah menjadi satu kebanggaan.
Lain daripada yang lain.
Dengan membariskan ramai blogger,laman blog ini menampilkan pelbagai idea-idea fresh dan perkongsian menarik untuk tatapan umum. Menjadikan alquran dan hadith sebagai sumber rujukan utama,segala bentuk paparan diharap dapat  meningkatkan tsaqafah dan dijadikan pengajaran kepada kita semua.  Sebarang pendapat atau pun persoalan bolehlah diajukan untuk perkongsian bersama.
Matlamat.
Diharapkan blog ini dapat memberi manfaat disamping menjadi  salah satu alternatif untuk terus menyampaikan seruan islam.Semua bentuk article yang  dipaparkan bolehlah disebarluaskan dan dijadikan rujukan.Moga-moga kita akan diberikan ganjaran dari Allah s.w.t berdasarkan usaha dan niat kita.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...